Preču atgriešana

PREČU ATGRIEŠANA

Mēs saprotam, ka reizēm Jums būs nepieciešams atgriezt mums preces, un tāpēc mēs šo procesu esam padarījuši ātru un vienkāršu.
Mūsu preču atgriešana bez atrunām politika nozīmē to, ka, ja Jūs neesat 100% apmierināts ar kādu iegādāto preci, mēs preci apmainīsim vai atgriezīsim Jums naudu.
Iepērcieties OSveikals.lv ar pārliecību, jo pēc preces saņemšanas, Jums ir laiks līdz 14 dienām, lai mainītu savas domas un nosūtītu mums preci atpakaļ.
Mēs apmainīsim preces vai atgriezīsim naudu par visām precēm, kas:
•    mums ir atgrieztas 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.
•    mums ir atgrieztas nelietotas, pārdodamas atkal, perfektā stāvoklī, ar oriģinālo iepakojumu un nenoņemtām cenu, preču zīmēm, birkām.
Jūsu likumiskās tiesības ir ievērotas.

KĀ ATGRIEZT PRECI?

Ievietojiet/ietiniet drošā papīrā, maisiņā vai kastē, lai nesabojātu produkta iepakojumu un nosūtiet uz:

OS VEIKALS
Āraišu iela 38-20, Rīga
LV – 1039
Latvija

Lūdzu pievienojiet rēķinu vai atgriešanas veidlapu, informējot mūs par tālāko darbību, ko Jūs no mums sagaidāt, tas ir apmainīt preci vai atgriezt naudu. Tas mums palīdzēs nodrošināt efektīvu un ātru Jūsu preču atgriešanas pieprasījuma apstrādi.
Lai atsūtītu Jūsu paku, Jums būs jāsedz sūtīšanas izmaksas. Mēs iesakām Jums pilna apmērā apdrošināt sūtījumu gadījumam, ja Jūsu prece ceļā pie mums tiek nozaudēta.

Ja Jums ir jebkādi jautājumi par Jūsu preces(ču) atgriešanu, lūdzu droši rakstiet mums uz e-pastu info@osveikals.lv

PRECES APMAIŅA

Kad atgrieziet preci, lūdzu atceraties norādīt preces nosaukumu, krāsu un izmēru Jūsu jaunajai precei
Mēs izsūtīsim Jūsu jauno preci saskaņā ar mūsu piegādes standarta nosacījumiem, neiekļaujot bezmaksas opciju.
Mēs paveiksim preces apmaiņu pret citu cik ātri vien iespējams, atkarībā no preces pieejamības noliktavā, un centīsimies izsūtīt jauno preci 24 stundu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas.
Jāpatur prātā, ka noslogotos periodos ir iespējama neliela aizkavēšanās.

NAUDAS ATGRIEŠANA

Mēs atgriezīsim naudu izmantojot Jūsu sākotnējo maksāšanas metodi, izņemot norēķinus skaidrā naudā, kur mēs veiksim bankas pārskaitījumu.
Mēs cenšamies apstrādāt visas preču/naudas atgriešanas 24 stundu laikā pēc preces saņemšanas, tomēr ļoti noslogotos periodos var būt nepieciešamas 5 darba dienas
Kad mēs būsim veikuši naudas atgriešanu, lai Jūs informētu mēs nosūtīsim Jums e-pastu. 
Lūdzu ievērot: OSveikals.lv Dāvanu kartēm naudas atgriešana nav paredzēta.
Mēs (kur tas būs nepieciešams) kompensēsim sūtīšanas izmaksas līdz EUR 5.00, ja ir konstatēts prece bojājums un darbojas mūsu garantija. (Piemērojas garantijas noteikumi. Jebkāda naudas atgriešana notiks pēc tam, kad preces būs saņemtas un inspicētas. Nepieciešams sūtīšanas čeks.)  

BOJĀTA PRECE, GARANTIJA

Visi produkti pārdošanā ir no oficiāliem pārstāvjiem un ražotājiem, uz kuriem attiecas garantija. Ja saņemat bojātu preci, sūtiet mums to atpakaļ un mēs to apskatīsim cik ātri vien iespējams. Ja atklāsies ražošanas kļūda, mēs ar prieku apmainīsim pret citu preci vai atgriezīsim Jums naudu.
Bojātas preces ir jāatgriež mums saprātīgā laika termiņā un tām jābūt tīrā un sausā kondīcijā.
Lūdzu pievienojiet visu savu kontaktinformāciju un pavadošo vēstuli ar bojājuma skaidrojumu un citu noderīgu informāciju.
Mēs centīsimies ar Jums sazināties 24 stundu laikā pēc Jūsu pakas saņemšanas. Noslogotos periodos tas varētu aizņemt mazliet ilgāk.
Kur tiks konstatēts preces bojājums, mēs kompensēsim Jūsu pasta izmaksas. Ja Jums ir nojauta, ka pasta izmaksas varētu pārsniegt EUR 5.00, lūdzu kontaktējaties ar mums, lai iespējams atrastu izdevīgāku sūtīšanas veidu. 
Reizēm, ja mums neizdodas atrast bojājumu, lai saņemtu garantijas apstiprinājumu, mums būs jāsaņem oficiāls atzinums no ražotāja.
Jūsu likumiskās tiesības ir ievērotas.

PASŪTĪJUMU ATCELŠANA

Ja maināt domas un izlemjat pārtraukt pasūtījumu, Jūs varat to atcelt to 14 dienu laikā no pasūtījuma izdarīšanas brīža.

PASŪTĪJUMU ATCELŠANA PIRMS IZSŪTĪŠANAS

Lai atceltu pasūtījumu pirms izsūtīšanas, mēs iesakām Jums kontaktēties ar mums telefoniski pēc iespējas ātrāk, un mēs darīsim visu iespējamo, lai atceltu Jūsu pasūtījumu, pirms tas ir izsūtīts.

PASŪTĪJUMU ATCELŠANA PĒC IZSŪTĪŠANAS

Ja vēlaties atcelt pasūtījumu pēc produkta izsūtīšanas, Jums būs nepieciešams gaidīt līdz saņemat sūtījumu un pēc tam rīkoties saskaņā ar preču atgriešanas procedūru.